POLITICA DE RETUR

Dacă nu ești 100% satisfăcut de produsul cumpărat de pe https://livrezdragoste.ro/, poti să-l returnezi.

Cadourile realizate de către noi sunt handmade, fiecare cadou este unic și special realizat pentru client. Elementul diferențiator al site-ului nostru este scrisul de mână. Toate cadourile realizate sunt caligrafiate de mână.

Ne dorim sa fiți pe deplin mulțumit atunci când cumpărați cadouri de la noi, de aceea punem pasiune în realizarea cadoului și ținem cont de cerințele dumneavoastră.

 

ACEȘTIA SUNT PAȘII PE CARE TREBUIE SĂ-I URMEZI:

  • În termen de 14 zile, din momentul în care ai primit produsul prin curier, trebuie să anunți intenția ta de a returna produsul. Poți face asta, cel mai ușor, completând formularul de retur de mai jos. În acest formular, te rog să nu uiți să selectezi una din opțiunile de retur: schimb produs sau rambursarea sumei de bani.
  • După trimiterea formularului de retur, vei primi pe un suport durabil, respectiv prin e-mail de la noi confirmarea primirii acestui formular și apoi un e-mail în care ești informat de aprobarea sau respingerea cererii tale.
  • După anunțarea intenției de returnare aveți 14 zile calendaristice în care produsul trebuie să ajungă la noi.

Dacă ai optat pentru rambursul sumei de bani, îți vom trimite suma prin virament bancar. Banii vor fi vizibili în cont în maxim 14 zile calendaristice de la data la care ne-ai anunțat de returul produselor. Îți vom rambursa banii prin aceeași modalitate de plată ca și cea folosită inițial, cu excepția cazului în care ți-ai exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.

RESTRICȚII PRIVIND RETURUL PRODUSELOR

Următoarele categorii de produse nu vor putea fi returnate:

Produse de tip comandă specială, adică confecționate după specificațiile tale sau personalizate în mod clar.

Elaborarea de design digital, prelucrarea de fișiere conținând design digital.

Prestari servicii

ATENȚIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar nu pot fi returnate. În cazul în care nu este vorba despre produse personalizate, acestea trebuie returnate în aceeași stare, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factură, etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client în corespondență cu https://livrezdragoste.ro/)

RETURUL PRODUSELOR DEFECTE SAU DETERIORATE

În cazul produselor defecte sau deteriorate, te rugăm să ne trimiți, după transmiterea formularului de retur, un email la adresa contact@livrezdragoste.ro care să conțină imagini concludente cu produsul defect sau deteriorat, împreună cu o descriere cât mai clară a problemei.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele care au fost degradate de către tine.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true”]

 

 

NewsletterAboneaza-te

Fii la curent cu noutățile Livrez dragoste! Abonează-te la newsletter !

Shopping Cart

No products in the cart.