Livrare gratuită la comenzi de peste 250 lei. 💌✨
Cui pot trimite o scrisoare?
Simplu, oricui drag ție din România, care ar merita o surpriză cu mesaj personalizat.
În cât timp ajunge scrisoarea mea la destinatar?


În 3 – 5 zile lucrătoare (sau chiar mai repede).

În Bucureşti și naţional livrăm prin intermediul Fan Courier. 

Dacă ai o dată anume ce marchează un moment special, menționează și noi vom livra scrisoarea fix în ziua respectivă.

Pot să trimit o scrisoare chiar dacă destinatarul nu locuiește în București?


Serviciul este destinat atât pentru București, cât și pentru restul țării. Livrăm în toate colțurile României.

Cât de mare ar trebui să fie textul?


    Apreciem inspirația, scrie din suflet, doar te rugăm să ţii cont următoarele:

    Pentru mini-scrisoare limita este de 20 de cuvinte


    Pentru scrisoarea în plic cu sigiliu limita este de 210 de cuvinte. Dacă textul depășește această limita se percepe un cost extra de 50 Ron.


    Pentru scrisoarea în eprubetă limita este de 100 de cuvinte. Nu există posibilitatea de a depăsi această limită, în eprubetă nu încap mai multe coli de hârtie.


    Pentru scrisoare în plic de plantat limita este de 210 de cuvinte. Dacă textul depășește această limita se percepe un cost extra de 50 Ron.


    Pentru scrisoarea Puzzle limita este de 150 de cuvinte. Dacă textul depășește această limita se percepe un cost extra de 50 Ron.


    Pentru scrisoarea în sticlă vintage / clasică limita este de 150 cuvinte. Dacă textul depășește această limita se percepe un cost extra de 50 Ron.


    Pentru scrisoarea în sticlă în formă de inimă limita este de 120 cuvinte. Nu există posibilitatea de a depăsi această limită, în sticlă nu încap mai multe coli de hârtie


    pentru scrisoarea în sticlă în formă violoconel limita este de 120 cuvinte. Nu există posibilitatea de a depăsi această limită, în sticlă nu încap mai multe coli de hârtie.


    De ce trebuie să furnizez adresa mea de e-mail și telefonul destinatarului?

    Avem nevoie de adresa ta de e-mail pentru a recepta mesajul corect, în condiții de confidențialitate și pentru a te înștiința de orice nelămurire sau de livrarea scrisorii.

    Cum aflu că scrisoarea mea a fost livrata?


      Negreșit, o să primești un email de confirmare.

       

      Cum plătesc?


        1. Cu cardul de credit/debit. Plăţile sunt procesate în condiţii de maximă securitate, direct de către www.mobilpay.ro. LivrezDragoste.ro nu solicită, nu utilizează şi nu reţine nicio informaţie despre cardurile folosite la plata online.

        2. Prin transfer bancar/ordin de plată sau prin depunere de numerar în contul nostru deschis la:

        BRD, pe numele:

        Livrez Dragoste SRL 

        RO41BRDE410SV70143574100 – RON

        De ce trebuie să furnizez adresa mea de e-mail și telefonul destinatarului?


        Avem nevoie de adresa ta de e-mail pentru a recepta mesajul corect, în condiții de confidențialitate și pentru a te înștiința de orice nelămurire sau de livrarea scrisorii. Numărul de telefon al destinatarului este important pentru o livrare eficientă, tot în regim de confidențialitate.

         
        Dacă optez pentru compunere de text, îl voi primi spre validare?

        Această variantă presupune creație de text, cu ajutorul unor cuvinte cheie din partea ta, apoi vei primi pe e-mail propunerea noastră, iar după confirmarea finală, ne punem pe scris.

        Ce căutați?

        Alăturați-vă la newsletter

        Abonează-te la newsletter și îți aducem mai multe povești, cadouri și oferte speciale

        Bucurie în cutie

        Cineva tocmai a cumparat

        Bucurie în cutie

        10 minute din Pitesti