-
URMĂRIREA COMENZII TALE
Se face folosind numărul AWB primit în emailul de confirmare a expedierii, pe site-ul companiei de curierat.
- MODALITĂȚI DE LIVRARE (CURIER NAȚIONAL)
Modalitățile curente care se pot folosi pentru a intra în posesia PRODUSELOR sunt: livrare prin curier rapid, în sistem door-to-door.
– Costul de livrare pentru produsele din SHOP va fi de 20 lei, în toată țara și este suportat de client. Acesta va fi afișat la finalizarea comenzii în SHOP. Livrarea se va face prin FanCourier.
Termenul de livrare este de maxim 3 - 5 zile lucrătoare pentru produsele din SHOP și 20 zile lucrătoare pentru restul produselor.
Vei fi anunțat/ă când coletul a plecat de la noi.
Din momentul în care predăm coletul curierului, produsele pot ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare (excepție sâmbătă și duminica și zilele de sărbători legale), la adresa pe care ne-ai transmis-o. Există totuși și situații în care coletul va ajunge la tine după mai mult de două zile, dar de regulă acest lucru depinde de curier. Din acest motiv nu putem garanta un timp minim de livrare.
Livrez Dragoste SRL va asigura ambalarea corespunzătoare a PRODUSELOR și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
În cazul în care nu se poate executa CONTRACTUL din cauză că PRODUSUL nu este disponibil,
Livrez Dragoste SRL va informa CLIENTUL despre această situație.
Livrez Dragoste SRL poate livra CLIENTULUI un PRODUS similar având același preț, în situația în care PRODUSUL solicitat inițial nu este disponibil, numai după informarea și cu acordul CLIENTULUI.
Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa și ora selectate în momentul validării Comenzii pe site.
Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat, în caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.
În cazul livrării la locul de muncă al clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către
Livrez Dragoste SRL, la momentul predării produselor Comandate către Client la adresa selectată de acesta la momentul plasării Comenzii.
Detaliile de livrare a PRODUSELOR/SERVICIILOR incluzând, dar nelimitându-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuală din partea
Livrez Dragoste SRL, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.
Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă exista lipsuri . Orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunoștință comerciantului în cel mult 3 zile de la data livrării.